שאלות ותשובות נפוצות
האם ניתן לבצע שינויים במוצרים?
לא ניתן לבצע שינויים בגוון או במידות המוצרים.
המוצרים קיימים במלאי ומגיעים as is
ברגע שהמוצר יחזור למלאי, ישלח מייל עדכון
מה הכוונה שמופיע על פריטים PRE ORDER?
מדובר בפריטים בהזמנה מוקדמת, כלומר הם אינם במלאי ועתידים להגיע בקרוב.
ניתן להקליק על הפריט ולראות בתיאור פריט מתי הם צפויים לחזור למלאי
ביצעתי הזמנה וחלק מהפריטים הינם ב PRE ORDER, מתי אני צפוי לקבל את ההזמנה?
ברגע שכל הפריטים יכנסו למלאי, יצרו איתך קשר לתיאום אספקה.
במידה ואינך מעוניין להמתין ומעוניין לפצל את ההזמנה ל-2 אספקות, יש לפנות למחלקת שירות הלקוחות
עבור כל מוצר באתר מופיע תיאור מוצר האם הינו במשלוח או בהובלה
כיצד אדע האם אתם מגיעים לישוב שלי באיזורי החלוקה?
החברה מגיעה במשלוחים לכל חלקי הארץ. במידה וההזמנה הינה בהובלה, יש לעיין בעמוד משלוחים והובלות
הישוב שלי אינו נכלל בהובלה לאזורי החלוקה באתר. איך אדע האם בכל זאת ניתן להגיע אליי בהובלה ומה עלות התוספת?
לאזורים מרוחקים שאינם מופיעים באתר, יש לבדוק זאת ישירות מול מחלקת שירות הלקוחות במוקד הוואטסאפ 058-7278222
לא ניתן יהיה להחזיר או להחליף מוצר שהוצא והורכב מאריזתו המקורית
חיוב בגין משלוח / הובלה הלוך וחזור יהיה על חשבונו של הלקוח כשהמוצר שלם, באריזתו המקורית וללא פגיעה ו/או נזק
ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא.
רכשתי במסגרת מבצע "משלוחים והובלות מתנה" ואני מעוניין לבטל לאחר האספקה, מה עליי לדעת?
בגין ביטול עסקה מצד הלקוח לאחר אספקת המוצר, יחוייב הלקוח בדמי שילוח הלוך וחזור בכפוף למחירון המשלוחים והובלות באתר ודמי ביטול עסקה כמצוין בתקנון.