שאלות ותשובות נפוצות

האם ניתן לבצע שינויים במוצרים?
לא ניתן לבצע שינויים בגוון או במידות המוצרים.
המוצרים קיימים במלאי ומגיעים as is

כיצד ניתן לדעת אם מוצר קיים במלאי?
מוצר אשר קיים במלאי יהיה ניתן להוסיפו לסל קניות
מוצר אשר מופיע עליו כפתור "קרא עוד" איננו קיים במלאי
 
איך ניתן לקבל עדכון כאשר מוצר חוזר למלאי?
לקבלת עדכון יש להכנס למוצר וללחוץ על כפתור "רוצה לדעת כאשר המוצר חוזר למלאי"
ברגע שהמוצר יחזור למלאי, ישלח מייל עדכון
 
כיצד ניתן לממש שוברי מתנה?
שוברי מתנה ניתן לממש באולם התצוגה או בהזמנה טלפונית מול הנציגים
בטלפון: 09-8330044 / שלוחה 2
 
כיצד ניתן ליצור קשר עם מחלקת שרות לקוחות?
צ'אט עם נציג במוקד הוואטסאפ 058-7278222
או במייל: service@ubject.co.il
 
מה ההבדל בין משלוחים להובלות?
משלוח עד הבית נעשה ע"י חברת משלוחים עבור פריטי אקססוריז ומוצרים בהרכבה עצמית
הובלה מתבצעת ע"י חברת הובלות בעבור רהיטים אשר מורכבים ע"י החברה ומס' מוצרים עדינים אשר אינם מאפשרים משלוח
 
כיצד ניתן לדעת אם המוצר הינו בהובלה או במשלוח?
עבור כל מוצר באתר מופיע תיאור מוצר האם הינו במשלוח או בהובלה
 
כיצד ניתן להחזיר מוצר שהגיע במשלוח / הובלה?
יש לפנות במייל לכתובת: service@ubject.co.il ולציין שם מלא, מס' הזמנה וסיבת הפנייה
נציגינו יחזרו אליך לתיאום איסוף הפריטים או להשבת המוצר באופן עצמאי
חיוב בגין משלוח / הובלה חזור יהיה על חשבונו של הלקוח כשהמוצר שלם, באריזתו המקורית וללא פגיעה ו/או נזק
ו/או פגם מכל מין וסוג שהוא. לא ניתן יהיה להחזיר או להחליף מוצר שהוצא והורכב מאריזתו המקורית